FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Vantaghji di l'usu di Grease Polyurea

Advantages of Using Polyurea Grease

"A nostra pianta pensa à cambià da un grassu cumplessu di lithium à un grassu di poliurea per lubricate parechji di i nostri cumpunenti di a machina. Ci hè qualchì vantaghju o svantaghju à utilizà un grassu di poliurea nantu à un grassu cumplessu di lithium si tutti l'altri fattori sò uguali? "

Quandu paragunate un grassu di poliurea cù un grassu cumplessu di lithium, u più grande inconveniente hè chì l'espessore di poliurea hè abbastanza incompatibile.Questa incompatibilità pò causà indurimentu o ammollimentu di u grassu.

U grassu addolcitu pò purtà à parechje prublemi, cum'è ùn permettenu micca a lubricazione curretta di i rulli.U grassu supplementu deve esse supplementatu per mantene a lubricazione adatta finu à chì a mistura incompatibile hè spustata.

L'indurimentu di u grassu pò risultà in prublemi ancu peggiu, postu chì u grassu ùn pò più flussu in a cavità di u cuscinettu, lascendu u cuscinettu affamati per a lubricazione.

Tuttavia, i addensanti di poliurea offrenu certi vantaghji nantu à i addensanti di lithium.Per esempiu, i grassi di poliurea sò spessu a scelta preferita per l'applicazioni sigillate per a vita.Quessigrassitendenu à avè altu temperature funziunamentu, proprietà antioxidative inherente, altustabilità termicaè caratteristiche di u sangue bassu.

Anu ancu un puntu di caduta di circa 270 gradi C (518 gradi F).Inoltre, postu chì a so formulazione ùn hè micca basata nantu à addensanti di sapone metallicu cum'è i grassi di litiu, chì ponu lascià sedimentu più umitu quandu sò usati, sò tipicamente a scelta preferita di lubricazione per i mutori elettrici.In media, i grassi di poliurea ponu avè una speranza di vita da trè à cinque volte megliu cà i grassi basati in litiu.

Per d 'altra banda, u cumplessu di lithium hè u addensante più cumuni nantu à u mercatu, chì custituiscenu quasi 60 per centu di i grassi dispunibuli in l'America di u Nordu.E statistiche di cumpatibilità mostranu chì ci hè una vasta gamma di addensanti cù i quali i addensanti cumplessi di litiu anu pruvatu à esse cumpatibili.

Sò ancu a scelta principale di addensante per a maiò parte di i fabricatori di l'equipaggiu.Grassi cumplessi di litiugeneralmente offre una bona stabilità, caratteristiche di alta temperatura è qualchi proprietà di resistenza à l'acqua.

I poliurea è i grassi cumplessi di lithium anu i so vantaghji è i disadvantages, cusì assicuratevi di verificà a cumpatibilità è a viscosità di ogni pruduttu prima.

Addensanti di poliurea pò esse benefica in ambienti più umidi è in applicazioni induve avita di grassu più longahè aspittatu.Extreme-pressure (EP)è l'additivi antioxidanti ponu esse mischiati per aiutà à ottene una vita più longa è affidabilità di l'equipaggiu.

Di sicuru, l'applicazione è e caratteristiche desiderate di u grassu influenzeranu quale addensante di basa deve esse usatu.


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2020
  • Previous:
  • Next: