FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Tolleranze di cuscinetti a sfera spiegate

Cuscinetti a sferaTolleranze Spiegate

Capisci a tolleranza di cuscinetti è ciò chì veramente significanu?Se no, ùn site micca solu.Quessi sò spessu citati, ma spessu senza alcuna cunniscenza vera di ciò chì significanu.I siti web cù spiegazioni simplici di e tolleranze di cuscinetti sò estremamente rari, cusì avemu decisu di riempie u spaziu.Allora, sè vo vulete sapè ciò chì "Mean Bore Deviation" è "Single Bore Variation" significa veramente?Continue à leghje cum'è speremu di fà questu assai più chjaru.

Deviazione

Questu determina quantu luntanu da a dimensione nominale, a misura attuale hè permessa di esse.A dimensione nominale hè quella mostrata in u catalogu di u fabricatore, per esempiu, 6200 hà un foru nominale di 10mm, 688 hà un foru nominale di 8mm etc. Limiti di a deviazione massima da queste dimensioni sò estremamente impurtanti.Senza standard di tolleranza internaziunale per i cuscinetti (ISO è AFBMA), saria à ogni fabricatore individuale.Questu puderia significà chì urdinate un cuscinettu 688 (bore di 8 mm) solu per truvà chì hè un foru di 7 mm è ùn si adatta micca à l'arbulu.Tolleranze di deviazione generalmente permettenu chì l'alésu o OD sia più chjucu, ma micca più grande di a dimensione nominale.

Deviation Bore/OD moyenne

… o deviazione media di u diametru di u foru di un pianu unicu.Questa hè una tolleranza impurtante quandu cercate di accoppià strettamente l'anellu internu è l'arburu o l'anellu esternu è l'alloghju.Prima ci vole à capisce chì un cuscinettu ùn hè micca tondu.Di sicuru, ùn hè micca luntanu, ma quandu avete principiatu à misurà in microns (millesimi di millimetru) vi capisce chì e misure varienu.Pigliamu u foru di un cuscinettu 688 (8 x 16 x 5mm) per esempiu.Sicondu induve in l'anellu internu pigliate a vostra misurazione, pudete ottene una lettura di ogni locu, per esempiu, trà 8 mm è 7.991 mm, allora chì pigliate cum'è a dimensione di u foru?Questu hè induve a Mean Deviation entra. Questu implica piglià una quantità di misurazioni in un unicu pianu radiale (avemu da vene à questu in un minutu) attraversu u foru o OD per mediu u diametru di quellu anellu.

Bearing mean bore tolerance

Stu disegnu rapprisenta un anellu di cuscinettu internu.E frecce rapprisentanu diverse misure pigliate à traversu u foru in diverse direzzione per aiutà à scopre a dimensione media.Stu inseme di misurazioni sò state currettamente pigliate in un pianu radiale unicu, vale à dì à u stessu puntu longu a lunghezza di u foru.Insieme di misure deve ancu esse pigliatu in diversi piani radiali per assicurà chì u foru hè in tolleranza longu à a so lunghezza.U listessu vale per e misure di l'anellu esternu.

Bearing mean bore tolerance wrong

Stu diagramma mostra cumu ùn fà micca.Ogni misurazione hè stata presa in un puntu sfarente longu à a lunghezza di l'anellu di cuscinettu, in altre parolle, ogni misura hè stata presa in un pianu radiale sfarente.

Piuttostu simplice, a dimensione media di u foru hè calculata cum'è seguente:

Questu hè assai più utile à u calculu di a tolleranza di l'arbulu cà una sola misurazione di u foru chì pò esse ingannosa.

Diciamu chì una tolleranza di deviazione di u foru mediu per un cuscinettu P0 hè + 0/-8 microni.Questu significa chì u foru mediu pò esse trà 7.992 mm è 8.000 mm.U listessu principiu s'applica à l'anellu esternu.

Deviazione di larghezza

… o deviazione di a larghezza di l'anellu internu o esternu unicu da a dimensione nominale.Ùn ci vole micca assai spiegazione quì.Cum'è cù e dimensioni di bore è OD, a larghezza deve esse cuntrullata in certi tolleranze.Siccomu a larghezza hè di solitu menu critica, e tolleranze sò più larghe chì per u cuscinettu o OD.Una deviazione di larghezza di + 0/-120 significa chì se misurate a larghezza di l'anellu internu o esternu in ogni puntu unicu intornu, per esempiu, un cuscinettu di 688 (4 mm di larghezza), ùn deve esse più largu di 4 mm (a dimensione nominale) o più strettu di 3.880 mm.

Variazione

Ball bearing bore variation

Tolleranze di variazione assicuranu a rotondità.In questu disegnu di un male out-di-round 688 anellu internu, a misura più grande hè 9.000 mm è u più chjucu 7.000 mm.Se calculemu a dimensione media di u foru (9.000 + 7.000 ÷ 2) avemu da 8.000 mm.Semu in a tolleranza di deviazione di u foru mediu, ma u cuscinettu seria chjaramente inutilizabile, cusì vede chì a deviazione è a variazione ponu esse inutilità senza l'altru.

Ball bearing single bore variation

Variazione Single Bore/OD

... o più precisamente, a variazione di u diametru di Bore / OD in un pianu radiale unicu (di sicuru, avà sapete tuttu di i piani radiali unichi!).Fighjate à u diagramma à a manca induve e misure di u foru sò trà 8.000 mm è 7.996 mm.A diferenza trà u più grande è u più chjucu hè 0,004 mm, per quessa, a variazione di u diametru di u foru in questu pianu radiale unicu, hè 0,004 mm o 4 microns.

Ball bearing mean bore variation

Variazione di diametru di Bore/OD mediu

Ok, grazia à a deviazione media di calibre / OD è a variazione di un foru unicu / OD, simu felici chì u nostru cuscinettu hè abbastanza vicinu à a dimensione curretta è hè abbastanza rotonda, ma chì succede s'ellu ci hè troppu cunicità in u foru o OD cum'è per u diagramma à diritta (iè, hè assai esageratu!).Hè per quessa chì avemu ancu i limiti di variazione di l'altura media è di l'OD.

Ball bearing mean bore variation 2

Per ottene una variazione di l'altura media o di l'OD, registremu u bore mediu o OD in diversi piani radiali è poi verificate a diffarenza trà u più grande è u più chjucu.Assumimu chì à a manca quì, l'inseme superiore di misure dà una dimensione media di 7,999 mm, u mediu hè 7,997 mm è u fondu hè 7,994 mm.Pigliate u più chjucu luntanu da u più grande (7.999 -7,994) è u risultatu hè 0,005 mm.A nostra variazione media di u foru hè di 5 microns.

Variazione di larghezza

In novu, assai simplice.Assumimu, per un cuscinettu particulari, a variazione di larghezza permessa hè di 15 microni.Sè avete da misurà a larghezza di l'anellu internu o esternu in parechji punti diffirenti, a più grande misurazione ùn deve esse più di 15 microni più grande di a misura più chjuca.

Runout radiale

Ball bearing radial run out

... di l'anellu internu / esternu di cuscinetti assemblati hè ancu un altru aspettu impurtante di e tolleranze di cuscinetti.Suppone chì a deviazione media sia per l'anellu internu sia per l'anellu esterno hè in limiti è a rotondità hè in a varianza permessa, hè sicuru chì hè tuttu ciò chì avemu bisognu di preoccupari?Fighjate stu schema di un anellu internu di cuscinetti.A deviazione di u foru hè OK è cusì hè a variazione di u foru, ma fighjate cumu varia a larghezza di l'anellu.Cum'è tuttu u restu, a larghezza di l'anellu ùn hè micca esattamente uguale in ogni puntu intornu à a circunferenza, ma a tolleranza radiale di runout dicta quantu questu pò varià.

Ball bearing inner ring run out

Runout di l'anello internu

... hè pruvatu misurà tutti i punti nantu à un cerculu di l'anellu internu durante una rivoluzione mentre l'anellu esterno hè stazionariu è pigliate a misura più chjuca da a più grande.Questa figura di runout radiale data in e tavule di tolleranza mostra a variazione massima permessa.A diferenza in u grossu di l'anellu quì hè esagerata per illustrà u puntu più chjaramente.

Runout di l'anellu esterno

hè pruvatu misurà tutti i punti nantu à un cerculu di l'anellu esternu durante una rivoluzione mentre l'anellu internu hè stazionariu è pigliate a misura più chjuca da a più grande.

Ball bearing outer ring run out

Face Runout/Bore

Questa tolleranza assicura chì a superficia di l'anellu internu di u cuscinettu hè abbastanza vicinu à un angulu rettu cù a faccia di l'anellu internu.I valori di tolleranza per l'alesaggio/l'alesaggio frontale sò dati solu per i cuscinetti di qualità di precisione P5 è P4.Tutti i punti nantu à un cerculu di l'anellu internu vicinu à a faccia sò misurati durante una rivoluzione mentre l'anellu esterno hè stazionariu.Allora u cuscinettu hè vultatu è l'altru latu di u foru hè verificatu.Pigliate a misura più grande luntanu da a più chjuca per ottene a tolleranza di u runout di a faccia / di u foru.

Ball bearing face runout with bore

Face Runout/OD

... o variazione di l'inclinazione generatrice di a superficia esterna cù a faccia.Questa tolleranza assicura chì a superficia di l'anellu esternu di u cuscinettu hè abbastanza vicinu à un angulu rettu cù a faccia di l'anellu esternu.I figuri di tolleranza per u runout facciale / OD sò datu per i gradi di precisione P5 è P4.Tutti i punti nantu à un circhiu di l'anellu esterno vicinu à a faccia sò misurati durante una rivoluzione mentre l'anellu internu hè stazionariu.U cuscinettu hè poi turnatu è l'altru latu di l'anellu esternu hè verificatu.Pigliate a più grande misurazione luntanu da a più chjuca per ottene a tolleranza di runout faccia / OD.

Ball bearing face runout with OD

Face Runout / Raceway sò assai simili, ma, invece, paragunate l'inclinazione di a superficia di a pista di l'anellu internu o esterno cù a faccia di l'anellu internu o esterno.


Tempu di pubblicazione: 04-04-2021
  • Previous:
  • Next: