FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Cumu evità i costi nascosti utilizendu cuscinetti di precisione.

Cume l'imprese industriali cercanu di risparmià i costi in u so sistema è e piante, una di l'azzioni più impurtanti chì un fabricatore pò piglià hè di cunsiderà u costu tutale di pruprietà (TCO) di i so cumpunenti.In questu articulu, spiega cumu stu calculu assicura chì l'ingegneri ponu evità i costi nascosti è operanu u più economicamente pussibule.

TCO hè un calculu ben stabilitu chì, in u clima ecunomicu d'oghje, hè più significativu chè mai.Stu metudu di cuntabilità valuta u valore tutale di un cumpunente o suluzione, pisendu u so costu iniziale di compra versus u so costu generale di esecuzione è u ciclu di vita.

Un cumpunente di valore più bassu pò parè più attraente inizialmente, ma pò dà un sensu falsu di l'ecunumia perchè pò esse bisognu di mantenimentu più frequente, è questi costi assuciati ponu aghjunghje rapidamente.Per d 'altra banda, i cumpunenti di valore più altu sò prubabilmente di qualità più alta, più affidabili è per quessa avè i costi di esecuzione più bassi, risultatu in un TCO generale più bassu.

U TCO pò esse assai influinzatu da u disignu di u cumpunente di u sub-assemblea, ancu s'è quellu cumpunente rapprisenta solu una piccula frazzioni di u costu tutale di una macchina o sistema.Un cumpunente chì pò avè un impattu pusitivu significativu nantu à TCO hè i cuscinetti.I cuscinetti d'alta tecnulugia di l'oghje offrenu parechje funzioni migliorate chì permettenu di ottene riduzioni di TCO, dendu benefici à l'OEM è à l'utilizatori finali - malgradu un prezzu generale più altu.

Tuttu u costu di a vita hè cumpostu da u prezzu di compra iniziale, i costi di installazione, i costi di l'energia, i costi di operazione, i costi di mantenimentu (rutine è pianificati), i costi di downtime, i costi ambientali è i costi di eliminazione.In cunsiderà ognuna di queste à u turnu passa una longa strada per riduce u TCO.

Impegnu cù u fornitore

Probabilmente u fattore più impurtante per minimizzà u TCO hè a implicazione di i fornitori da u principiu di un prughjettu.Quandu si specificanu cumpunenti, cum'è i cuscinetti, hè vitale per impegnà cù u fabricatore di cumpunenti à l'iniziu di u prucessu di cuncepimentu per assicurà chì a parte hè adattata per u scopu è operarà cù perdite minime è furnisce un costu tutale di pruprietà bassu senza costi nascosti.

Bassi perdite

U torque di attritu è ​​e perdite di attritu sò un cuntributore maiò à l'efficienza di u sistema.I cuscinetti chì mostranu usu, eccessiva rumore è vibrazione, seranu inefficienti è cunsumanu più energia per correre.

Una manera di utilizà a putenza in modu efficiente è di riduce i costi di l'energia hè di cunsiderà cuscinetti à bassa usura è à frizione.Questi cuscinetti ponu esse disignati per riduce l'attrito finu à u 80%, cù guarnizioni di grassu à pocu attritu è ​​gabbie speciali.

Ci hè ancu qualchi funziunalità avanzata chì aghjunghjenu più valore nantu à a vita di un sistema di cuscinetti.Per esempiu, e piste superfinite migliurà a generazione di film di lubrificazione di cuscinetti, è e funzioni anti-rotazione impediscenu a rotazione di cuscinetti in applicazioni cù cambiamenti rapidi in a velocità è a direzzione.

Cumpresi i sistemi di cuscinetti chì necessitanu menu putenza per guidà, seranu più efficienti energetichi è risparmià l'operatori significativi costi di gestione.Inoltre, i cuscinetti chì mostranu attritu è ​​usura più elevati risicheranu di fallimentu prematuru, è i tempi di inattività associati.

Riduce u mantenimentu è i tempi di inattività

I tempi di inattività - da u mantenimentu pianificatu è micca pianificatu - ponu esse estremamente costosi, è ponu scalate rapidamente, soprattuttu se u cuscinettu hè in un prucessu di fabricazione chì funziona 24/7.Tuttavia, questu pò esse evitata scegliendu cuscinetti più affidabili capaci di furnisce un altu rendimentu per un tempu di vita più longu.

Un sistema di cuscinetti comprende parechji elementi cumpresi sfere, anelli è gabbie è per migliurà l'affidabilità ogni parte deve esse rivista currettamente.In particulare, a lubrificazione, i materiali è i rivestimenti anu da esse cunsideratu per chì i cuscinetti ponu esse megliu cunfigurati per l'applicazione per furnisce un rendimentu eccellente di longa vita.

I cuscinetti di precisione cuncepiti cù pezzi di alta qualità daranu una affidabilità eccellente, cuntribuiscenu à riduce u potenziale fallimentu di i cuscinetti, necessitanu menu mantenimentu è i tempi di fermu resultanti.

Installazione simplificata

I costi supplementari ponu esse incurru quandu si compra da è trattà cù parechji fornituri.Questi costi in a catena di furnimentu ponu esse simplificati è ridotti specificendu è integrendu cumpunenti da una sola fonte.

Per esempiu, per i cumpunenti di cuscinetti, cum'è cuscinetti, distanziatori è molle di precisione, i diseggiani sò tipicamenti in leia cù un coppiu di fornitori, è avè parechje serie di documenti è stock, pigghiannu tempu per processà è spaziu in u magazzinu.

Tuttavia, i disinni modulari da un fornitore sò pussibuli.I pruduttori di cuscinetti chì ponu incorpore i cumpunenti circundanti in una parte finale simplificanu l'installazione di u cliente significativamente è riduce u numeru di pezzi.

Aghjunghje valore

L'influenza di un disignu migliuratu in a riduzzione di TCO pò esse significativa, postu chì u risparmiu cuncepitu hè spessu sustinibili è permanente.Per esempiu, una riduzzione di u prezzu di 5% da un fornitore di cuscinetti tenutu à quellu prezzu ridottu annantu à cinque anni ùn hè micca prubabile di durà più di quellu puntu.Tuttavia, una riduzzione di 5% in u tempu / i costi di assemblea, o una riduzione di 5% in i costi di mantenimentu, guasti, livelli di stock, etc. in u stessu periodu di cinque anni hè assai più desideratu per l'operatore.E riduzioni sustinute annantu à a vita di u sistema o di l'equipaggiu valenu assai più per l'operatore in termini di risparmiu piuttostu cà una riduzione di u prezzu di compra iniziale di i cuscinetti.

Cunclusioni

U costu iniziale di compra di un cuscinettu hè assai chjucu in cunsiderà i costi di a so vita.Mentre chì u prezzu di compra iniziale di una soluzione avanzata di cuscinetti serà più altu ch'è un cuscinettu standard, u risparmiu potenziale chì pò esse ottenutu in tutta a so vita più di più di u costu iniziale più altu.Un disignu di cuscinetti migliuratu pò avè effetti di valore aghjuntu per l'utilizatori finali, cumprese una logistica mejorata, una affidabilità è una vita operativa migliorata, tempi di mantenimentu o assemblaggio ridotti.In fine, questu risultatu in un TCO più bassu.

I cuscinetti di precisione di The Barden Corporation sò assai affidabili, dunque duranu più longu è sò più ecunomichi cù un costu generale più bassu.Per minimizzà u costu tutale di pruprietà, evità i costi nascosti hè cruciale.Cuntattate u fornitore di cumpunenti à l'iniziu di u prucessu di cuncepimentu assicurarà chì u cuscinettu hè sceltu bè è furnisce una vita longa è affidabile.


Tempu di post: 11-ghjugnu-2021
  • Previous:
  • Next: