FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Cume sceglite l'utensili di macchine CNC adatti per a fabricazione di cuscinetti: una guida definitiva

E macchine CNC sò un cavallu di travagliu putente quandu si tratta di realizà una varietà diversa di prucessi di ingegneria è di fabricazione.Da i buttigli di plastica per stampà iniezione à a machinazione di cumpunenti aerospaziali - ùn ci hè nunda chì una macchina CNC ùn pò micca ottene.Equipamentu cum'èfresatrici da tavolapò furnisce da una sola manu ecunumie di scala, facendu un elementu indispensabile di u vostru attellu.

Tuttavia, data a so versatilità, pò esse cunfusu per sapè quandu usà quale strumentu mentre opera una macchina CNC.Per furtuna, avemu una guida cumpleta nantu à a scelta di l'utensili di machining right.

1. Evaluate u Setup esistenti

Prima di esse prontu à fà cambiamenti à a vostra macchina CNC, cuminciate per evaluà a vostra cunfigurazione di l'utillita esistente.Pruvate u funziunamentu di e macchine per vede s'ellu ponu furnisce i risultati desiderati.Cercate eventuali lacune di prestazione è mappate contra a vita di a macchina.Eseguite l'analisi di u costu di l'usu di e macchine è l'arnesi attuale versus u costu di rimpiazzà.

U più impurtante, in più di esaminà a vostra macchina CNC, calibre a cumpetenza di l'operatore è a so sperienza currispondente per avè una prospettiva più olistica.In certi casi, e so cumpetenze puderanu esse a più grande limitazione chì limita a vostra capacità di fabricazione.Dunque, pudete scopre novi capacità in a vostra configurazione di pavimentu esistente solu aghjurnendu u vostru operatore!

2. Part Design è cumplessità

 

U disignu di a parte, a dimensione è a cumplessità sò alcuni di i fatturi chjave di cuntrollu chì dettanu l'usu di certi utensili CNC nantu à l'altri.

Quandu u travagliu nantu à disinni più simplici, pudete aderisce à qualcosa di basi cum'è un tornu.Tuttavia, se produci pezzi per industrie critiche cum'è a difesa, l'automobile,midicina, è aerospaziale, pudete avè micca marghje per errore.In u risultatu, ponu esse bisognu di fresatrici CNC altamente avanzate per mantene una più grande precisione, affidabilità è ripetibilità.

Sti machini sò spessu cumpatibili cù una larga gamma di spindles chì ponu tagliate, forare, forma, turnà, o manuvra parti à traversu parechji assi.

3. Natura di a materia prima

Mentre u disignu di a parte è a cumplessità riguardanu a finitura finale di a pezza, a natura di a materia prima determina a putenza necessaria, a velocità di u spindle, u torque è u tipu d'utillita durante u prucessu di machining.Di sicuru, u sforzu chì si passa in u tagliu di l'aluminiu ùn saria micca u listessu chì hè necessariu mentre taglia l'acciaio induritu.L'utensili di macchine CNC ponu travaglià in quasi tutti i materiali, da u legnu à u titaniu.

Allora sceglite un strumentu chì cumplementa a rigidità di u materiale è offre una bona quantità di tolleranza per mantene a prestazione, a durabilità, a precisione è a capacità portante.In più di e proprietà fisiche di l'alimentazione, e cundizioni di taglio ghjucanu ancu un rolu influente in u prucessu di machining.

4. Tipu di Sistema di Control CNC

Mentre sceglite l'attrezzi adatti per a vostra macchina CNC, avete ancu bisognu di cunfurmà cù u set ghjustu di cuntrolli CNC.È questu hè induve u sistema di cuntrollu CNC entra in u ritrattu.U vostru sistema di cuntrollu CNC hè un terminal putente chì pò realizà tuttu, da l'automatizazione à l'arnesi di cambiamentu à u cambiamentu di l'assi durante a produzzione.

Piuttostu chè di sceglie un grande schermu elegante chì offre un valore minimu, dà priorità à e funzioni cum'è affidabilità, stabilità di u software, facilità d'utilizatore è efficacità di u sistema di cuntrollu.

5. Costu mediu per parte

Simply investing in una macchina CNC caru o di altu valore ùn guarantisci micca chì vi farà prufitti istantanei.U stessu s'applica à u cuntrariu ancu.

Per sapè s'ellu u prucessu di produzzione hè in realtà raking in ogni prufittu, unu deve calculà accuratamente u costu per parte, chì include a variabile, fissa ècosti nascostichì entra in ghjocu.

U costu fissu pò esse in a forma di l'investimentu iniziale di capitale, u valore di a depreciazione di a macchina, l'interessu nantu à i prestiti, etc. Per d 'altra banda, u cumpunente in muvimentu include u costu di materiale, u costu di u travagliu, u costu di mantenimentu, u costu di serviziu di l'equipaggiu, i costi di parti di ricambio, i costi di attrezzatura, etc.

Infine, u costu ammucciatu puderia esse qualsiasi perdite monetarie o non-finanziarie, cum'è una scarsa efficienza, i tempi di u ciclu ritardatu, u prublema di rendiment, i guasti, chì puderianu ferite u vostru fondu.

6. Spaziu dispunibule nantu à u Pianu

Quandu site prontu à fà una nova fresatrice CNC una parte di u vostru attellu, avete bisognu di valutà a quantità di spaziu chì occuperà.A massimizazione di l'utilizazione di u spaziu di u pianu, a minimizazione di u muvimentu fisicu di e merchenzie o di l'operatori, a simplificazione di u flussu di materiale, l'eliminazione di chip, a dispunibilità di l'alimentazione, è a stanza per più espansione sò uni pochi di considerazioni chì aiutanu à gestisce a sicurezza, l'efficienza è a produtividade.

Pensieri cuncludenti

A scelta di l'utensile di machinazione CNC ghjustu hè u fundamentu di u successu di un prughjettu.Dunque, dedicà u tempu è u sforzu per capisce i bisogni di u prugettu è sceglite un strumentu in cunseguenza.L'"adattazione perfetta" vi darà una efficienza più alta, una qualità di travagliu mejorata, una precisione rinfurzata è una prufittuità più grande.

Familiarizà cù l'arnesi è e so funziunalità pò esse un grande principiu per piglià una decisione infurmata mentre selezziunate a macchina strumentu per u compitu.


Tempu di Postu: Dec-01-2021
  • Previous:
  • Next: