FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Cumu minimizzà u sanguinamentu di grassu

U purgamentu di u grassu o a separazione di l'oliu hè una espressione utilizata per riferite à u grassu chì hà liberatu l'oliu durante stati statichi (almacenamiento) o cundizioni di u funziunamentu normale.In cundizzioni statici, u sanguinamentu di l'oliu hè identificatu da a prisenza di picculi piscine d'oliu, particularmente quandu a superficia di grassu ùn hè micca pianu o ancu.In cundizioni dinamiche, hè distintu da a fuga d'oliu da un cumpunente lubricatu.

A separazione di l'oliu hè un cumpurtamentu naturali di grassi principarmenti addensati in sapone.A pruprietà hè necessariu per u grassu per lubricate bè quandu in a zona di carica, cum'è cù acuscinetti di elementi rolling.A carica "squeezes" u grassu, chì libera l'oliu per lubricate u cumpunente.L'additivi pò aiutà à furmà un film lubricante megliu.In certi casi, u thickener pò ancu cuntribuisce à lubricate.

A separazione di l'oliu varierà secondu u tempu di almacenamiento è a temperatura.A più alta a temperatura di almacenamento, u più prubabile di oliu serà liberatu.In listessu modu, più bassa hè a viscosità di l'oliu di basa, più si pò esse a separazione di l'oliu.Certi studii suggerenu chì quandu u grassu hè almacenatu in cundizioni statiche, hè normale avè una separazione d'oliu finu à u 5 per centu.

Mentre chì u sanguinamentu hè una pruprietà di grassu naturali, deve esse minimizatu durante l'almacenamiento per assicurà chì u lubricante hè in a cundizione curretta quandu hè necessariu.Di sicuru, u sanguinamentu ùn serà micca eliminatu cumplettamente, cum'è pudete ancu vede un pocu oliu liberu.

Sè avete osservatu u sagnu di grassu durante e cundizioni di almacenamiento, pudete esse capace di mischjà l'oliu per reincorporate in u grassu prima di l'usu.Imbulighjate l'oliu in u top 2 inch di u grassu cù una spatula pulita è in un ambiente limpiu per ùn intruduce contaminanti chì puderanu dannà i cumpunenti lubricati.

I cartucce di grassu novi o tubi devenu esse guardati in verticale (verticale) cù u tappu di plastica in ogni mumentu.Questu aiuterà à prevene l'oliu di fughje da u tubu.

Se a cartuccia hè lasciata in apistola di grassu, a pistola deve esse depressurizzata è guardata in una pusizioni horizontale in una zona pulita, fresca è secca.Questu impedisce l'oliu di sanguinamentu à una estremità di a pistola di grassu mantenendu u livellu di l'oliu è coherente in tutta a durata di u tubu.

Quandu u grassu hè in usu, se qualchì oliu fughje fora di l'equipaggiu, a grassa restante in a cavità serà indurita.In questa situazione, hè impurtante di rinfriscà u cumpunente più freti, purge ogni grassu eccessivu è ùn overlubricate.Infine, duvete sempre verificà chì u grassu currettu hè adupratu per l'applicazione.


Tempu di Postu: Mar-12-2021
  • Previous:
  • Next: