FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Prucessu di prutezzione di cuscinetti à rulli

微信图片_20220209172751

 

Dopu avè verificatu l'orientazione di i cuscinetti in u laminatore è a registrazione, selezziunate una carta speciale di registrazione di l'effettu di mantenimentu di cuscinetti per registrà u numeru di sedi di u cuscinettu, u numeru di rotulu, u numeru di quadru, l'orientazione di u cuscinettu nantu à u laminatore, l'area di cuscinettu di l'anellu esternu, u tonnellatu di prudutti laminati, ore di funziunamentu di cuscinetti è altri dati. A carta deve esse tenuta à ghjornu è facilmente accessibile per riparà i dati di misurazione di u cuscinettu di u persunale.

1.Bearing pulizia.

In u prucessu di pulizziari di u cuscinettu, tutti i spargimenti, l'acqua è l'agente di lisciamentu residuale deve esse eliminati, è ancu qualsiasi altra terra chì custituiscenu un usu severu di u cuscinettu. Sicondu a scala o u numeru di cuscinetti per esse puliti, a pulizia. U metudu è l'agente di pulizia sceltu per i cuscinetti di pulizia sò determinati.Picculi cuscinetti o uni pochi di cuscinetti ponu esse usatu cù oliu, oliu minerale o altri solventi cummerciale. Per grandi cuscinetti o cuscinetti multi-volumi, l'oliu neutru pò esse usatu per pulisce in a camera di pulizia, cù una viscosità di 22cSt (o 100%, 100SUS) à 40% d'oliu neutru.

2.Visualizà u cuscinettu, cumpresi vede l'apparenza è a riparazione minore.

Nant'à l'anellu internu di u roller chì pò esse sguassatu o l'aspettu di rulli, se si trova una piccula spalling o crack epidermali, u peeling di metalli hè macinatu cumunamente cù una macinatrice, è u bordu lucidatu di a superficia di peeling. pò esse evaluatu da misurà cuscinetti clearance.Inspect è riparà u sediu bearing cum'è nicissarii, o inspect è riparà u collu rollu cum'è nicissarii, è poi reinstall u cuscinettu cù u sediu bearing nant'à u rollu.

cuscinetti 3.Lubricated.

A causa di u rapidu sviluppu di l'industria di l'aluminiu in u nostru paese sò stati pruduciuti è impurtati assai muderni mulinu di quattru o sei rulli, u mulinu hà una grande forza di laminazione è caratteristiche di velocità elevate, esigenze di forma un set cumpletu di cuscinetti di rulli è per l'equipaggiu nantu à i prudutti rolling smoothness eccellenti viscosità-temperature pruprietà, oxidation ghjuntu, pruprietà anti-ruggine, resistenza à l'abrasione, etc.At prisente, no.220 oliu ingranaggi chjusu cù una carica media hè soprattuttu utilizatu cum'è l'agente di lisciatura di cuscinetti per i laminati d'aluminiu domesticu. L'agente lisu hà a funzione di riduce l'usura, cacciendu u calore accadutu in u cunflittu, a prevenzione di corrosione è di ruggine.A causa di i difetti di stu oliu liscia, cum'è alta viscosità, altu puntu di lampu, grande cuntenutu di zolfo, cattiva funzione di pulizia di annealing, etc., in i paesi stranieri, u cuscinettu WYTOLB220 senza macchie di u rotulu di laminazione d'aluminiu di a cumpagnia ESSO in u Stati Uniti, L'oliu lisu hà una bona funzione anti-usura, ossidazione è funzione silenziu, una bona funzione di pulizia è annealing, è senza prudutti d'aluminiu laminati di contaminazione d'oliu.

A quantità ricumandata di grassu lubricante: a quantità di riempimentu di grassu lisu, per riempie u spaziu di l'abitazione di cuscinetti è cuscinetti 2/3 o 1/3 hè apprupriatu, ùn deve esse micca troppu liscia.Dopu à ogni rotulu di riparazione è grinding, a quantità di grassu hè cunsigliatu. per esse 1/5 di a quantità iniziale. U periodu di compensazione di grassu lisu hè in relazione cù a struttura, a velocità, a temperatura è l'ambiente di u cuscinettu.L'utilizatori ponu aghjustà secondu l'ambiente di u funziunamentu attuale è mantene a grassa liscia pulita in u cuscinettu in cundizioni ragiunate.


Tempu di Postu: Feb-11-2022
  • Previous:
  • Next: