FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Modi per allargà a vita di serviziu di cuscinetti per l'applicazioni à alta velocità

L'usura è a lacrime si verificanu naturalmente cù u tempu per ogni cuscinettu.Per i pezzi utilizati in l'applicazioni d'alta velocità, l'effetti negativi di l'usura pò diventà un prublema maiò assai prima.

L'applicazioni à alta velocità creanu un paru di prublemi per u benessere di u vostru cuscinettu: più calore è attritu.Senza una pianificazione curretta è precauzioni, u calore aghjuntu è l'attrito causatu da l'usu d'alta velocità pò causà churning, slippage, è rottura anticipata.Ùn solu ùn vi purterà à aumentà rapidamente u vostru bilanciu di rimpiazzamentu di parte, ma pò ancu guidà à a perdita di rivinuti potenziali da i tempi di inattività imprevisibili è a necessità di assignà risorse preziose à prublemi evitabili.

Fortunatamente, una mistura di selezzione curretta di cuscinetti è misure preventive pò aiutà à assicurà chì i vostri cuscinetti sò custruiti per trattà à alta velocità.Eccu ciò chì pudete fà per aiutà à allargà a vita di i cuscinetti utilizati in applicazioni à alta velocità.

Aduprate lubricazione curretta

Una volta di i migliori modi per limità l'impatti di l'attrito hè attraversu una lubricazione curretta.Un cuscinettu ben lubricatu pò aiutà à riduce u slippage è u churning, mentre limitendu altre forme di usura chì ponu causà fallimentu iniziale di parte.

Per principià, vi vulete identificà a lubricazione ghjustu per a vostra parte.Lubricazione inappropriatapò guidà i vostri cuscinetti à una morte anticipata.Diverse velocità di operazione ponu chjamà una viscosità di l'oliu di basa sfarente per aiutà a parte à correre senza saldatura.À u tempu, a lubricazione pò ancu perde a viscosità.In questu casu, avete ancu vulete pianificà a relubricazione manuale o una suluzione chì permette à a parte di relubricate sè stessu, se pussibule.

Vulete ancu esse sicuru d'utilizà a quantità ghjusta di lubricazione per a vostra parte.Troppu lubricante pò purtà à u churning.Troppu pocu ùn impedisce micca bè l'eccessu di attritu è ​​usu.

Prestate attenzione à i requisiti di carica

In più di a lubricazione curretta, i requisiti di carica ghjucanu ancu un rolu maiò in a vita di i vostri cuscinetti.Mentre pudete qualchì volta cambià a carica generale di i vostri sistemi, hè di solitu più faciule per pruvà à cunfurmà i vostri cuscinetti à i requisiti di carica di e vostre applicazioni.

I carichi chì sò troppu ligeri o troppu pisanti per un cuscinettu ponu tramindui prublemi per a vita di serviziu.Troppu pesu pò purtà àspalling è fatigue parziale.Micca solu a sovraccarica pò causà vibrazione eccessiva è u rumore, ma pò ancu fà chì i vostri cuscinetti si fratturanu cù u tempu è infine fallenu.Nantu à u flipside, carichi chì sò troppu ligeri ponu aumentà a probabilità di slippage, chì ancu risultà in danni.Per quessa, hè impurtante di accoppià e esigenze di carica di u cuscinettu à u vostru sistema specificu.


Tempu di post: 30-mar-2021
  • Previous:
  • Next: