FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Perchè u mo cuscinettu face subitu un rumore eccessivo?

I cuscinetti sò cumpunenti critichi in ogni pezzu di machini rotanti.A so funzione primaria hè di sustene l'arbulu rotativu mentre riduce l'attrito per facilità un muvimentu liscia.

A causa di u rolu vitale chì i cuscinetti ghjucanu in a machina, hè impurtante inspeccionà regularmente i vostri cuscinetti per ogni prublema, mentre chì assicurendu chì a manutenzione hè fatta à u calendariu.

Cinque segni chì duvete rimpiazzà u vostru cuscinettu prima chì sia troppu tardi

S'è notate chì u vostru cuscinettu hè diventatu di colpu rumore, probabilmente vi dumandate ciò chì succede.Perchè u vostru cuscinettu face un rumore è chì duvete fà?

Leghjite per scopre e cause di un cuscinettu rumoroso è i prossimi passi chì duvete piglià.

Chì causa un cuscinettu per esse rumoroso?

Se u vostru cuscinettu hà iniziatu di colpu à fà un rumore durante u funziunamentu, ci hè un prublema cù u vostru cuscinettu.L'eccessu di rumore chì stai intesu hè creatu quandu e piste di u cuscinettu sò stati dannati, facendu chì l'elementi rotanti rimbalzanu o scuzzulate durante a rotazione.

Ci sò parechje cause diverse di un cuscinettu rumoroso, ma a più cumuna hè a contaminazione.Puderia esse chì a contaminazione hè accaduta durante a stallazione di u cuscinettu, cù particeddi chì restanu nantu à a pista chì anu causatu danni quandu u cuscinettu hè statu prima operatu.

I scudi è i sigilli ponu esse dannati durante a lubricazione di u cuscinettu, rendendu inefficace in a prutezzione di l'ingressu di a contaminazione - un prublema particulare in ambienti altamente contaminati.

A cuntaminazione hè ancu cumuni durante u prucessu di lubricazione.Particelle straniere ponu esse appiccicate à a fine di a pistola di grassu è entra in a machina durante a relubricazione.

Sti particeddi straneri facenu in i canali di u cuscinettu.Quandu u cuscinettu principia u funziunamentu, a particella cumminciarà à dannà a pista di u cuscinettu, facendu chì l'elementi di rotulazione rimbalzanu o sbattulanu è creendu u rumore chì site intesu.

Chì duvete fà se u vostru cuscinettu cumencia à fà u rumore ?

U rumore chì vene da u vostru cuscinettu pò sonu cum'è un fischiu, un sferu o un ringhi.Sfurtunatamente, da quandu avete intesu stu rumore, u vostru cuscinettu hà fiascatu è l'unica suluzione hè di rimpiazzà u cuscinettu u più prestu pussibule.

Puderete truvà chì aghjunghje grassu à u vostru cuscinettu calma u rumore.Questu significa chì hè risoltu u prublema, nò?

Sfortunatamente, questu ùn hè micca u casu.Agghiuncennu grassu una volta chì u vostru cuscinettu hà cuminciatu à fà un rumore maschererà solu u prublema.Hè cum'è mette un gesso nantu à una ferita da stab - hà bisognu d'attenzione urgente è u rumore torna solu.

Pudete aduprà tecnulugii di monitoraghju di cundizione cum'è l'analisi di vibrazione o a termografia per predichendu quandu u cuscinettu hè prubabile di fallu catastroficamente è per calculà l'ultimu puntu à quale pudete rimpiazzà in modu sicuru u cuscinettu.

Cumu impedisce u fallimentu di cuscinetti

Pò esse tentativu di rimpiazzà solu u cuscinettu fallutu è di cuntinuà cù e vostre operazioni di ogni ghjornu.Tuttavia, hè impurtante micca solu di rimpiazzà u cuscinettu, ma ancu di circà a causa di u fallimentu.A realizazione di l'analisi di a causa di a radica identificà u prublema sottostante, chì vi permette di mette in opera misure di mitigazione per impediscenu chì u listessu prublema si ripresenta.

Assicurendu chì aduprate a suluzione di sigillazione più efficace per e vostre cundizioni operative è cuntrollà a cundizione di i vostri sigilli ogni volta chì fate u mantenimentu pò aiutà à guardà l'ingressu di contaminazione.

Hè ancu impurtante per assicurà chì avete aduprà l'arnesi adattati per i vostri cuscinetti.Questu aiuterà à prevene i danni durante u prucessu di muntatura.

Monitorate i vostri cuscinetti

A monitorizazione continua di i vostri cuscinetti vi dà a megliu chance di identificà rapidamente è affruntà i prublemi potenziali cù u vostru cuscinettu.I sistemi di surviglianza di e cundizioni sò un modu grandile per mantene a salute di a vostra machina sottu rivisione constante.

Pigliate u missaghju in casa

Se u vostru cuscinettu hè diventatu di colpu rumore durante u funziunamentu, hà digià fiascatu.Pò esse ancu capace di operare per ora, ma sarà sempre più vicinu à u fallimentu catastròficu.A causa più cumuna di un cuscinettu rumoroso hè a contaminazione chì dannu i corsi di u cuscinettu, facendu chì l'elementi rotulanti rimbalzanu o rattle.

L'unica suluzione à un cuscinettu rumoroso hè di rimpiazzà u cuscinettu.L'appiecazione di grassu maschererà solu u prublema.

 


Tempu di Postu: Aug-27-2021
  • Previous:
  • Next: