FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Situazione attuale è direzzione futura di sviluppu di Bearing steel in Cina

Situazione attuale è direzzione di sviluppu di cuscinetti azzaru

I cuscinetti sò largamente usati in a machina minera, l'utensili di precisione, l'attrezzatura metallurgica, l'equipaggiu pesante è e vitture high-end è altri campi di l'equipaggiu maiò, a generazione di energia eolica, u trenu bullet di ferrovia d'alta velocità è l'aerospaziale è altre industrie emergenti. principarmenti cuscinetti bassu-fini è cuscinetti chjuchi è mediu-size, mustrà surplus bassu-fini è high-fini lack.Compared cù i paesi stranieri, ci hè una grande gap in cuscinetti high-fini è grandi cuscinetti.

微信图片_20220225162601

I cuscinetti di ruote speziali di u trasportu di passageru di ferrovia d'alta velocità in Cina anu da esse impurtati da l'estero. In i cuscinetti chjave utilizati in l'aerospaziali, ferrovie d'alta velocità, vitture high-end è altri campi industriali, ci hè una grande distanza trà i cuscinetti chinesi è avanzati in termini di vita serviziu, reliability, valore Dn è bearing capacity.For esempiu, a vita di serviziu di cuscinetti trasmissioni automobile straniera hè almenu 500.000 chilomitri, mentri la vita di serviziu di cuscinetti simili naziunali hè circa 100.000 chilomitri, è u reliability è a stabilità hè povira.

1. Aviazione

Cum'è u cumpunente di basa chjave di l'aeromotore, u cuscinettu di a seconda generazione di u cuscinettu di l'aeromotore cù un rapportu di spinta di 15-20 hè sviluppatu à l'esteru, chì hè prontu à esse assemblatu in u cumbattimentu di quinta generazione intornu à 2020. In l'ultimi 10 anni, u I Stati Uniti anu sviluppatu l'acciaio di cuscinetti di seconda generazione per l'aeromotore, chì i tipi di acciai rapprisentanti sò CSS-42L, un azzaru di cuscinetti di alta resistenza resistente à a corrosione cù resistenza di 500 ℃, è X30 (Cronidur30), un azzaru di cuscinetti d'alta resistenza à a corrosione di nitrogenu cù 350 ℃ resistenza.Cina sviluppa u cuscinettu di seconda generazione per i motori aerei.

2. Cars

Per i cuscinetti di hub di l'automobile, i cuscinetti di hub di a prima è a seconda generazione (cuscinetti à sfera) sò largamente usati in Cina, mentre chì i cuscinetti di hub di terza generazione sò stati largamente usati in Europa. , installazione faciuli, senza aghjustamentu, struttura compatta è cusì on.At prisente, a maiò parte di i mudelli impurtati in Cina utilizanu tali cuscinetti di hub struttura ligera è integrata.

3. Ferroviaria rolling stock

微信图片_20220225162621

At prisente, cuscinetti usatu in treni pisanti-haul ferrovia di China sò fatti di electroslag domestica remelting G20CrNi2MoA carburized steel.And stranieri hà u ultra high purity di cuscinetti azzaru (EP) smelting azzaru è vacuum degassing inclusione homogeneization Technology (IQ) azzaru, longa vita Tecnulugia d'acciaio (TF) azzaru, qualità fina, è a tecnulugia di trattamentu termale, a tecnica di trattamentu di a superficia indurimentu è a tecnulugia avanzata di lubrificazione di sigillatura appiicata à a produzzione è a fabricazione di cuscinetti, cusì migliurà assai a vita di serviziu di cuscinetti è affidabilità. azzaru ùn hè micca solu bassu, ma dinù u costu hè 2000-3000 yuan / ton supiriuri a chiddu di vacuum degassing azzaru.In u futuru, a Cina hà bisognu di sviluppà l'acciaio di cuscinetti di vacuum degassing cù purezza ultra-alta, qualità fina, homogeneizazione è qualità stabile per rimpiazzà l'usu attuale di l'acciaio portante electroslag.

Direzzione futura di ricerca è sviluppu di Bearing steel in China

Si riflette principalmente in quattru aspetti:

1. Pulitezza ecunomica

Sutta a premessa di cunsiderà l'ecunumia, a pulizia di l'azzaru hè ancu megliu, u cuntenutu di l'ossigenu è di titaniu in l'azzaru hè ridutta, è a frazione di massa di l'ossigenu è di titaniu in l'acciaio di cuscinetti hè menu di 6 × 10-6 è 15 × 10-. 6, rispettivamente.U cuntenutu è a dimensione di l'inclusioni in l'azzaru sò ridotti, è l'uniformità di distribuzione hè migliurata.

2. Raffinamentu di l'urganizazione è homogenizazione

Attraversu l'applicazione di u disignu di l'alliage è u prucessu di laminazione cuntrullata è di rinfrescante cuntrullatu, l'uniformità di l'inclusioni è i carburi hè ancu megliu, i carburi reticulati è banded sò ridotti è eliminati, a dimensione media è a dimensione massima di particella sò ridotte, è a dimensione media di i carburi. hè menu cà 1μ m.The granu granu di azzaru bearing hè più raffinatu da migliurà u granu granu di struttura matrice.

3. Reduce i difetti tissuti bassu-putere

Riduce ancu a porosità cintrali, a cavità cintrali di shrinkage è a segregazione di i cumpunenti cintrali in l'acciaio di cuscinetti, migliurà l'uniformità di a struttura di bassa putenza.

4. High toughness di azzaru bearing

A tenacità di l'acciaio di cuscinetti hè stata migliurata da a nova lega, l'optimizazione di u prucessu di laminazione à caldu è a ricerca di u prucessu di trattamentu termicu.(China Steel Research & Development Strategy Institute)

 

Disclaimer: materiali grafici da a reta, attribuzione di copyright à l'autore originale tuttu, cum'è a violazione, per piacè cuntattate per sguassà.


Tempu di Postu: Feb-25-2022
  • Previous:
  • Next: