FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Cumu calculà a quantità di grassu è a frequenza per i cuscinetti

Probabilmente l'attività più cumuna realizata in lubricazione hè di ingrassà i cuscinetti.Stu implica piglià un fucile grassu chinu di grassu è pumping lu in tutti i Zerks grassu in a pianta.Hè maravigghiusu cumu un compitu cusì cumunu hè ancu afflittu di manere di fà sbagli, cum'è overgreasing, undergreasing, overpressurizing, greasing troppu freti, grease infrequently, usendu a viscosità sbagliata, usendu un addensante è cunsistenza sbagliata, mischjendu parechji grassi, etc.

Mentre chì tutti questi errori di grassu ponu esse discututi in longu, u calculu di a quantità di grassu è a frequenza chì ogni applicazione di cuscinetti deve esse ingrassata hè qualcosa chì pò esse determinata da u principiu utilizendu variabili cunnisciuti nantu à e cundizioni di u funziunamentu di u cuscinettu, e cundizioni ambientali è i parametri fisici.

A quantità di grassu durante ogni prucedura di relubricazione pò esse generalmente calculata da solu fighjendu uni pochi di parametri di cuscinetti.U metudu di a formula SKF hè spessu usatu multiplichendu u diametru esternu di u cuscinettu (in pollici) cù a larghezza di u cuscinettu tutale (in pollici) o l'altezza (per i cuscinetti di spinta).U pruduttu di sti dui paràmetri cù una constante (0,114, se inch sò utilizati per l'altri dimensioni) vi darà a quantità di grassu in ounces.

Ci hè parechje manere di calculà a freccia di relubricazione.Pruvate Noria cuscinetti, volume di grassu è calculatrice di frequenza. Certi metudi sò simplificati per un tipu specificu di applicazione.Per i cuscinetti ginirali, hè megliu piglià in cunsiderà parechje più variàbili in più di e cundizioni operative è ambientali.Questi include:

  • Temperature - Cum'è a regula di a tarifa Arrhenius indica, più a temperatura hè più alta, u più veloce l'oliu s'ossidarà.Questu pò esse pigliatu in pratica accurtendu a freccia di relubricazione cum'è l'anticipazione di temperature più elevate.
  • Contaminazione - I cuscinetti di elementi di rulli sò propensi à l'abrasione di trè corpi per via di u so picculu spessore di film (menu di 1 micron).Quandu a contaminazione hè prisente, pò esse un usu precoce.I tipi di contaminanti ambientali è a probabilità di contaminanti per entra in un cuscinettu deve esse cunsideratu quandu definisce a frequenza di relubricazione.Ancu l'umidità relativa media pò esse un puntu di misura per indicà i prublemi di contaminazione di l'acqua.
  • Umidità - Sia chì i cuscinetti sò in un ambiente umitu di l'internu, in una zona arida coperta secca, in occasione di l'acqua di pioggia o ancu esposti à i lavaggi, l'opportunità di ingressione di l'acqua deve esse cunsiderata quandu definisce a frequenza di relubricazione.
  • Vibrazione - A vibrazione di u piccu di a velocità pò esse un'indicazione di quantu carichi di scossa un cuscinettu hè sperimentatu.A più alta a vibrazione, u più bisognu di grassu per aiutà à prutezzione di u cuscinettu cù grassu frescu.
  • Posizione - Una pusizione verticale di cuscinetti ùn mantene micca u grassu in e zone di lubrificazione in modu efficace cum'è quelli posizionati orizontali.In generale, hè cunsigliatu di grassu più freti quandu i cuscinetti sò più vicinu à una pusizione verticale.
  • Bearing Type - U disignu di u cuscinettu (palla, cilindru, tapered, spherical, etc.) Avarà un impattu significativu nantu à a freccia di relubricazione.Per esempiu, i cuscinetti à sfera ponu permette più tempu trà l'applicazioni di regrease cà quelli di a maiò parte di l'altri disinni di cuscinetti.
  • Runtime - Running 24/7 versus usu sporadic, o ancu quantu spessu ci sò principii è stops, avarà un impattu nantu à a rapidità di a degradazione di u grassu è di l'efficacità di u grassu ferma in i zoni chjave di lubricazione.Un tempu di runtime più altu generalmente richiederà una frequenza di rilubricazione più corta.

Tutti i fattori elencati sopra sò fattori di currezzione chì deve esse cunsideratu inseme cù a velocità (RPM) è e dimensioni fisiche (diamitru di u foru) in una formula per calculà u tempu finu à a prossima relubricazione di grassu per un cuscinettu rolling-element.

Mentri sti fattori ghjucà un rollu in u calculu di a freccia di relubrication, spessu l'ambienti hè troppu contaminatu, a probabilità di contaminanti chì entranu in u cuscinettu hè troppu altu è a freccia resultanti ùn hè micca abbastanza.In questi casi, una prucedura di purga deve esse realizatu per spinghje u grassu attraversu i cuscinetti più freti.

Ricurdativi, a filtrazione hè à l'oliu cum'è a purga hè à grassu.Se u costu di usà più grassu hè menu di u risicu di fallimentu di cuscinetti, a purga di grassu pò esse a megliu opzione.Altrimenti, un calculu specificu per determinà a quantità di grassu è a freccia di relubricazione serà megliu per aiutà à evità unu di i sbagli più frequenti fatti in una di e pratiche di lubricazione più cumuni.


Tempu di post: 15-Jan-2021
  • Previous:
  • Next: