FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Bisognu di sapè: Consistenza di grassu

Scelta di a cunsistenza ghjustagrassu per una applicazionehè criticu, cum'è un grassu chì hè troppu dolce pò migrate da l'area chì deve esse lubricata, mentre chì un grassu chì hè troppu rigidu ùn pò micca migrate in modu efficace in e zone chì deve esse lubricate.

Tradizionalmente, a rigidità di un grassu hè indicata da u so valore di penetrazione è hè evaluata utilizendu u graficu standardizatu di u National Lubricating Grease Institute (NLGI).U numeru NLGI hè una misura di a cunsistenza di u grassu cum'è indicatu da u so valore di penetrazione travagliatu.

Uprova di penetrazionemisura quantu prufonda un conu standard cade in una mostra di grassu in decimi di millimetri.Ogni gradu NLGI currisponde à un intervallu di valori di penetrazione specificu travagliatu.I valori di penetrazione più altu, cum'è quelli più di 355, indicanu un numeru di gradu NLGI più bassu.A scala NLGI varieghja da 000 (semi-fluid) à 6 (bloc solidu cum'è una diffusione di furmagliu cheddar).

A viscosità di l'oliu di basa è a quantità di addensante influenzanu assai a qualità NLGI di u grassu lubrificante finitu.I addensanti in grassu funzionanu cum'è una spugna, chì liberanu u fluidu lubrificante (oliu di base èadditivi) quandu a forza hè applicata.

A più alta hè a cunsistenza, u più resistente hè u grassu à liberà u fluidu lubrificante sottu a forza.Un grassu cù una cunsistenza bassa liberarà u fluidu lubrificante più facilmente.A cunsistenza di grassu ghjustu hè impurtante per assicurà chì a quantità approprita di fluidu lubricante hè furnita è mantinuta in u sistema per una lubricazione curretta. 

A chart that lists the worked penetration scores of different NLGI grades as well as an analogy of the consistency of each grade. Grade 000 is like ketchup, Grade 00 is like yogurt, and Grade 0 is like mustard.

NLGI Grades 000-0

I grassi chì sò sottumessi à sti gradi sò categurizzati in u fluidu à a gamma semi-fluida è tendenu à esse menu viscosu ca l'altri.Questi gradi di grassu pò esse benefiziu in applicazioni chjusi è centralizzate, induve a migrazione di grassu ùn hè micca un prublema.Per esempiu, una scatula di ingranaggi richiede un grassu in questa gamma NLGI per rinfurzà continuamente u lubrificante in a zona di cuntattu.

A chart that lists the worked penetration scores of different NLGI grades as well as an analogy of the consistency of each grade. Grade 1 is like tomato paste, Grade 2 is like peanut butter, and Grade 3 is like margerine spread.

NLGI Grades 1-3

Un grassu cù un gradu NLGI di 1 hà una cunsistenza cum'è a pasta di tomate, induve un grassu cù un gradu NLGI di 3 hà una cunsistenza più cum'è u burro.I grassi più cumunimenti usati, cum'è quelli chì sò usati in i cuscinetti di l'automobile, anu da utilizà un lubricante chì hè NLGI grade 2, chì hà a rigidità di u burro d'arachide.I gradi in questa gamma ponu operare in un intervallu di temperatura più altu è à velocità più altu ch'è i gradi NLGI 000-0.Grassi per cuscinettisò tipicamente NLGI grade 1,2, o 3.

A chart that lists the worked penetration scores of different NLGI grades as well as an analogy of the consistency of each grade. Grade 4 is like hard ice cream, Grade 5 is like fudge, and Grade 6 is like cheddar cheese.

NLGI Grades 4-6

I gradi NLGI categurizzati in a gamma 4-6 anu una cunsistenza cum'è u ghjacciu, u fudge o u furmagliu cheddar.Per i dispositi chì si movenu à alta velocità (più di 15.000 rotazioni per minutu) deve esse cunsideratu un grassu NLGI 4.Questi dispositivi sperimentanu più attritu è ​​accumulu di calore, per quessa, hè necessariu un grassu più rigidu è canalizzante.I grassi canalizzanti sò più facilmente alluntanati da l'elementu mentre rota, cusì cunducendu à menu churning è menu guadagnu di temperatura.Per esempiu, Nye's Rheolube 374C hè un grassu NLGI di qualità 4 utilizatu in l'applicazioni di cuscinetti à alta velocità cù una larga gamma di temperatura da -40 ° C à 150 ° C.Grassi cù un Grade NLGI di 5 o 6 ùn sò micca tipicamente usati in applicazioni.

 


Tempu di pubblicazione: 30 dicembre 2020
  • Previous:
  • Next: