FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Cuscinetti di machini agriculi

2

U cuscinettu meccanicu di a machina agricula hè una basa impurtante di e parti è cumpunenti di a machina agricula è l'equipaggiu, largamente utilizatu in i veiculi agriculi, trattori, mutori diesel, mutore, rastrellatore, pressa, mietitrice, sgranatrice è altre machini agriculi, a so precisione, prestazione, vita. è l'affidabilità di l'accuratezza, u rendiment, a vita è l'affidabilità di l'ospiti ghjucanu un rolu decisivu.

I cuscinetti di a machina agricula deve esse capace di funziunà in cundizioni difficili, per adattà da l'ambienti secchi, corrosivi è abrasivi à l'umidità, l'alta contaminazione di l'ambiente, a longa vita, e cundizioni di sovraccarichi da rializà sò durable, in modu di risolve i agricultori per riduce i tempi di inattività. è riduce i costi di mantenimentu, aumentà a pruduzzioni quant'è pussibule di sfide duru.

Caratteristiche di u cuscinettu di a machina agricula

1, pò cuntinuà à resistà a vibrazione cuntinua è a carica d'impattu elevatu;

2, Disegnu di sigilli attenti è d'alta precisione, per scuntrà u funziunamentu affidabile in ogni tipu di cundizioni climatichi;

3, Mantenimentu bassu o disignu senza mantenimentu;

4, Facile à stallà, pò furnisce l'unità generale;

5, U disignu di a struttura hè assai simplice;

6, Per assicurà l'utilizazione efficace di a macchina.

Macchina agricula ancu ci sò parechji tippi di equipaggiu, l'usu di a situazione è u scopu hè diversu, cusì l'usu di u cuscinettu serà diversu, chì hè comunmente utilizatu in i cuscinetti di a machina agricula sò: cuscinetti di machini agriculi (bucu tondo, foru quadratu è foru esagonale, anellu di serratura, fori d'oliu lubrificante riutilizzabile o ugello), cuscinetti à sfera à cuntattu angulare, cuscinetti cuscinetti, cuscinetti a rulli, cuscinetti a rulli conici, ecc.

1

L'alta umidità di a primavera è di u vaghjimu hè a vera prova di l'agricultura agricula.A terra dura prova a forza finale di tutte e parti meccaniche, chì esige una capacità portante più forte di i cuscinetti di a machina agricula.

Cuscinetti di machini Agriculture sò di solitu integrata cù blocchi cuscinetti cù flanges à simplificà assembly.For esempiu, u cuscinettu culligamentu piastra aratu hà una certa inclinazione Angle di a stallazione superficia aratu, è u cuscinettu ci vole à suppurtà a carica trasversali, turning mumentu è carica radiale.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021
  • Previous:
  • Next: