FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Determina se i cuscinetti ponu esse utilizati di novu

rolamentos-brasil

 

À ghjudicà s'ellu u cuscinettu pò esse usatu di novu, si deve esse decisu dopu à cunsiderà u gradu di dannu cuscinetti, u funziunamentu di a machina, impurtanza, cundizioni di funziunamentu, ciclu di ispezzione, etc.Check i risultati, s'ellu si trova chì u cuscinettu hà danni è anormali. cundizioni, u cuntenutu di a rùbbrica ferita hè à truvà fora la causa è furmulà countermeasures.In più, i risultati di l'ispezione mostranu chì s'ellu ci sò i seguenti difetti, u cuscinettu ùn pò più esse usatu è un novu cuscinettu deve esse rimpiazzatu.

 

A. Cracks è frammenti appariscenu in qualcunu di l'anelli interni è esterni, rulli o cage.

B. Qualchidunu di l'anelli interni è esterni o corpi rotulanti hè spogliatu.

C. Jamming significativu nantu à a superficia raceway, flank è rolling body.

D. Serious wear of cage o sever loosening of rivets.

E. Rusty è bruised raceway superficia è corpu rolling.

F. L'indentazione significativa o i marchi di colpu si trovanu nantu à a superficia di rotulazione o di u corpu rolling.

G. Creep nantu à a superficia di diametru internu di l'anellu internu o di diametru esterno di l'anellu esterno.

H. Calore eccessivu è decolorazione severa.

I. L'anellu di sigillatura è u coperchiu di polvera di u cuscinettu di u sigellu di grassu sò seriamente dannighjati

 

L'articuli per esse verificati in u funziunamentu includenu u sonu di rotulu, a vibrazione, a temperatura è u statutu di lubrificazione di i cuscinetti, etc. A situazione specifica hè a siguenti:

Primuly, u sonu rolling di u cuscinettu

U metru di sonu hè adupratu per verificà a dimensione è a qualità di u sonu di u rughjonu di u cuscinettu in opera.Ancu s'è u cuscinettu hà ligeri danni cum'è peeling, emetterà soni anormali è irregulari, chì ponu esse distinti da u sonòmetru.

Siconda, cuscinetti vibrazioni

A vibrazione di u cuscinettu hè assai sensibile à i danni di u cuscinettu, cum'è a sbucciatura, indentazione, ruggine, crack, usura è cusì serà riflessu in a misurazione di vibrazione di u cuscinettu, cusì, usendu un dispositivu di misurazione di vibrazione di cuscinetti speciale (analizzatore di frequenza, etc.) pò misurà a dimensione di vibrazione, attraversu a frequenza ùn pò micca inferisce a situazione specifica di anormali. I valori misurati sò diffirenti per via di e cundizioni d'usu di cuscinetti o a pusizione di stallazione di sensori, etc., per quessa hè necessariu analizà è paragunate i misurati. i valori di ogni macchina in anticipu per determinà u standard di ghjudiziu.

Thirdly, a temperatura di u cuscinettu

A temperatura di u cuscinettu pò esse generalmente inferitu da a temperatura fora di u cuscinettu.Se u pirtusu di l'oliu pò esse usatu per misurà direttamente a temperatura di l'anellu esternu di u cuscinettu, hè più apprupriatu. Di solitu, a temperatura di u cuscinettu principia à cullà lentamente cù l'iniziu di l'operazione è righjunghji un statu stabile dopu à 1-2 ore. A temperatura nurmale di u cuscinettu hè differente per via di a capacità di calori, dissipation calori, vitezza è carica di u machine.If lubrication è dipartimentu stallazione sò apprupriati, a temperatura cuscinetti vi risurrezzione sharply, è ci sarà anormali alta temperatura.À questu tempu, u funziunamentu deve esse firmatu è e misure preventive necessarie deve esse pigliatu. L'usu di sensori termichi ponu monitorà a temperatura di travagliu di i cuscinetti in ogni mumentu, è realizà l'alarma automatica o si ferma per impediscenu l'occurrence d'accidenti di l'arburetu di ardente quandu u a temperatura supera u valore specificatu.

 

Disclaimer: materiale graficu da a reta, copyright à l'autore originale tuttu, se ci hè infrazione, cuntattate per sguassà.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2021
  • Previous:
  • Next: