FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

Analisi di cuscinetti danneggiati

微信图片_20210628103107

Verificate u cuscinettu rotulatu dannatu dopu u disassemblamentu.Sicondu a cundizione di u cuscinettu dannatu, pò esse ghjudicatu chì ci hè una culpa è a causa di u dannu.

 

1.U metallu peeling off a superficia di a raceway

L'elementi di rotulamentu di u cuscinettu è a superficia di l'anelli interni è esterni producenu tensioni di cuntattu chì cambianu ciclicamente per via di a carica pulsanti ciclica, quandu u nùmeru di ciculi di stress righjunghji un certu valore, a fatigue spalling si verifica nantu à e superfici di travagliu di l'elementi rotanti o interni è esterni. piste d'anelli.Se a carica di cuscinetti hè troppu grande, sta fatigue serà aggravata.Inoltre, a stallazione di cuscinetti irregolari è a curvatura di u spindle pruvucarà ancu a sbucciatura nantu à a superficia di a pista.A sbucciatura di fatigue si trova nantu à a superficia di a pista di cuscinetti, chì riduce a precisione di corsa di l'arbre è provoca vibrazioni è rumore di a macchina.

2.Bearing burns

I cuscinetti bruciati anu culori temperati nantu à piste è elementi rotanti.I causi di burns sò generalmente lubricazione insufficiente, a qualità di l'oliu lubrificante ùn risponde micca à i requisiti o deteriorazione, è l'assemblea di cuscinetti hè troppu strettu.

微信图片_20210628103023

3.Deformazione plastica

I foschi irregolari nantu à a superficia di cuntattu trà a raceway è u roller di u cuscinettu indicanu chì u cuscinettu hè plasticamente deformatu.U mutivu hè chì u stress lucale nantu à a superficia di travagliu di u cuscinettu supera u limitu di rendimentu di u materiale sottu l'azzione di una grande carica statica o carica d'impattu.Sta situazione si trova soprattuttu in cuscinetti rotanti à bassa velocità.

4.Cracks in a razza di cuscinetti

U mutivu di i crack in l'anellu di cuscinettu pò esse chì u cuscinettu hè troppu strettu, l'anellu esternu o l'anellu internu hè alluntanatu per via di a gabbia deformata, ancu per u mutivu di a superficia di muntatura di u cuscinettu hè pocu trattatu.

5.The cage hè fractureThe mutivi sò lubrication insufficient, elementi rotulanti sfracicatu, ferrules skewed, etc.

6.U bordu di metallu di a cage aderisce à l'elementi rotulanti

U mutivu pussibili hè chì l'elementi rotulanti sò chjappi in a gabbia o lubricazione insufficiente.

7.The raceway di un anellu hè severamente purtatu

Pò esse chì a materia stranera hè cascata in a ferrule, oliu lubrificante insufficiente, o tipu o marca d'oliu lubrificante impropriu.

 

Disclaimer: materiale graficu da a reta, copyright à l'autore originale tuttu, se ci hè infrazione, cuntattate per sguassà.


Tempu di post: 28-ghjugnu-2021
  • Previous:
  • Next: