FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

I quattru tappe di danni di gabbia di cuscinetti

Quandu i cuscinetti sò travagliendu, più o menu pruvucarà un certu gradu di danni è usu per via di attritu, soprattuttu quandu operanu à alta temperatura, è ancu a gabbia di cuscinetti serà dannighjata.Secunnu u gradu di danni, hè generalmente divisu in u corsu. differente tappe, accussì la cage bearing deve avè i carattiristichi di bona conductivity termale è picculu coefficient attritu, accussì comu a riduzzione di u dannu rate of bearings.

 

I seguenti sò i quattru tappe digabbia di cuscinettidanni à sparte cun voi.Fighjemu un ochju.

2-Figure2-1_副本 

Prima

 

Vale à dì, a tappa di budding di fallimentu di cuscinetti principia, quandu a temperatura hè normale, u rumore hè normale, a vitezza di vibrazione tutale è u spettru di freccia sò normali, ma l'energia di punta tutale è u spettru di freccia anu segni, chì riflette u stadiu iniziale di fallimentu bearing.At stu tempu, u veru cuscinetti freccia curpa cumpariri in a rùbbrica ultrasonic in u range of circa 20-60kHz.

 

Siconda

 

A temperatura hè normale, u rumore hè ligeramente aumentatu, è a velocità di vibrazione tutale hè ligeramente aumentata.U cambiamentu di u spettru di vibrazione ùn hè micca evidenti, ma l'energia di punta hè assai aumentata, è u spettru hè ancu più prominente. À questu tempu, a freccia di fallimentu di cuscinetti appare in a gamma di circa 500Hz-2KHz.

 

 

Terzu

 

A temperatura hè normale, u rumore hè ligeramente aumentatu, è a velocità di vibrazione tutale hè ligeramente aumentata.U cambiamentu di u spettru di vibrazione ùn hè micca evidenti, ma l'energia di punta hè assai aumentata, è u spettru hè ancu più prominente. À questu tempu, a freccia di fallimentu di cuscinetti appare in a gamma di circa 500Hz-2KHz. è sidebands ponu esse chjaramente vistu in u spettru di vitezza di vibrazione.Inoltre, l'orizzonte di u rumore aumenta significativamente in u spettru di a velocità di vibrazione, è l'energia di u piccu tutale diventa più grande è u spettru hè più prominente chè in a seconda tappa. .It hè cunsigliatu di rimpiazzà u cuscinettu in u stadiu tardu di a terza tappa, tandu à stu tempu ci avissi a èssiri statu usu visibile è àutri carattiristichi curpa cuscinetti rolling.

 

 

Avanti

 

Quandu a temperatura aumenta significativamente, l'intensità di u rumore cambia significativamente, a velocità di vibrazione tutale è u spostamentu di vibrazione aumentanu significativamente, è a freccia di difetti di cuscinetti cumencia à sparisce in u spettru di velocità di vibrazione è hè rimpiazzata da un orizzonte di rumore di alta frequenza di banda larga casuale più grande. quantità tutale di energia piccu cresce rapidamente è qualchi cambiamenti inestabile pò occur.Bearings ùn deve esse permessu di upirari in u quartu stadiu di sviluppu fallimentu, altrimenti dannu catastròficu pò accade.

 

I quattru tappe, sopra, pruvucanu diversi gradi di danni à a gabbia di cuscinetti.In fatti, ci sarà sempre assai prublemi unpreventable in u nostru travagliu di ogni ghjornu, perchè hè suggeritu chì i membri di u persunale pertinenti duveranu rimpiazzà a gabbia di cuscinetti una volta chì i prublemi sò spartuti in a terza tappa, per evità fallimenti più gravi.


Tempu di post: 23-ghjugnu-2021
  • Previous:
  • Next: