China Petroleum News Center
13th, Ottobre 2020
I prezzi internaziunali di u petroliu sò stati sottumessi à pressione per chjude circa 3 per centu u luni mentre a pruduzzione cruda da Libia, Norvegia è u Golfu di Messicu hà ripresa, Reuters hà dettu u mercuri.
I futuri WTI di nuvembre sò cascati à $ 1,17, o 2,9%, per stabilisce à $ 39,43 u barile nantu à u New York Mercantile Exchange, u livellu più bassu in una settimana. Brent crude per a consegna di dicembre hè cascatu $ 1,13, o 2,6 per centu, à $ 41,72 u barile nantu à l'ICE Futures. Scambiu in Londra.
U campu di Sharara, u più grande in Libia, un membru di l'OPEC, hè statu rialzatu per forza maiò, cù a pruduzzione prubabilmente aumentà à 355 000 b / d, u rapportu hà dettu. è i so Alliati di taglio per curb supply in un sforzu di sustene i prezzi.
Bob Yawger, capu di futuri di l'energia in Mizuho, hà dettu chì ci saria una inundazione di crudu libianu "è ùn avete micca bisognu di sti novi suminati. Hè una mala nutizia per u latu di l'offerta ".
Intantu, l'uraganu Delta, chì u weekend scorsu hà retrocessu à un ciclone post-tropicale, a settimana passata hà fattu u più grande colpu à a produzzione energetica in u Golfu di u Messicu di i Stati Uniti in 15 anni.
Inoltre, a pruduzzione di petroliu è di gasu hà ripresu è tornerà prestu à a normalità dopu chì i travagliadori in u campu di petroliu offshore di a costa di u Golfu di i Stati Uniti anu tornatu à a produzzione dumenica dopu una greva.
I dui cuntratti di u primu mese anu aumentatu più di 9 per centu a settimana passata, u più grande guadagnu settimanale da ghjugnu, hà dettu u rapportu. A produzzione di petroliu è gasu di u paese da quasi 25 per centu. A greva hà tagliatu a pruduzzione di petroliu di u Mari di u Nordu di 300 000 barili à ghjornu. (Zhongxin Jingwei APP)
Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2020