FÀ PRODUTTU DI ALTA QUALITÀ
NEGOZIATE PREZZI FLEXIBLE

 

I prezzi di u petroliu sò cascati di quasi 3%, postu chì l'approvvigionamentu hà ripresu in lochi cum'è a Libia è a dumanda falò

China Petroleum News Center

13th, Ottobre 2020

I prezzi internaziunali di u petroliu sò stati sottumessi à pressione per chjude circa 3 per centu u luni mentre a pruduzzione cruda da Libia, Norvegia è u Golfu di Messicu hà ripresa, Reuters hà dettu u mercuri. 

I futuri WTI di nuvembre sò cascati à $ 1,17, o 2,9%, per stabilisce à $ 39,43 u barile nantu à u New York Mercantile Exchange, u livellu più bassu in una settimana. Brent crude per a consegna di dicembre hè cascatu $ 1,13, o 2,6 per centu, à $ 41,72 u barile nantu à l'ICE Futures. Scambiu in Londra.

U campu di Sharara, u più grande in Libia, un membru di l'OPEC, hè statu rialzatu per forza maiò, cù a pruduzzione prubabilmente aumentà à 355 000 b / d, u rapportu hà dettu. è i so Alliati di taglio per curb supply in un sforzu di sustene i prezzi.

Bob Yawger, capu di futuri di l'energia in Mizuho, ​​hà dettu chì ci saria una inundazione di crudu libianu "è ùn avete micca bisognu di sti novi suminati. Hè una mala nutizia per u latu di l'offerta ".

Intantu, l'uraganu Delta, chì u weekend scorsu hà retrocessu à un ciclone post-tropicale, a settimana passata hà fattu u più grande colpu à a produzzione energetica in u Golfu di u Messicu di i Stati Uniti in 15 anni.

Inoltre, a pruduzzione di petroliu è di gasu hà ripresu è tornerà prestu à a normalità dopu chì i travagliadori in u campu di petroliu offshore di a costa di u Golfu di i Stati Uniti anu tornatu à a produzzione dumenica dopu una greva.

I dui cuntratti di u primu mese anu aumentatu più di 9 per centu a settimana passata, u più grande guadagnu settimanale da ghjugnu, hà dettu u rapportu. A produzzione di petroliu è gasu di u paese da quasi 25 per centu. A greva hà tagliatu a pruduzzione di petroliu di u Mari di u Nordu di 300 000 barili à ghjornu. (Zhongxin Jingwei APP)


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2020
  • Previous:
  • Next: